خیزون وارد عمل میشود
سلام اینجاب خیزون عاشق پیشه ی سیزونم
من این چن وقته همش گرفتار بودم سیزون شاهده بخدا
بخاطر همینم وقت نمیکردم بیام حالا بین خودمون بمونه یکمیم تنبلی میکردم :)
اما خوو ملاک حال آدماس من الان خیزون متحول شدم همین الانم با سیزون داشتیم اس بازی میکردیم در رابطه با دفتری که قراره بخریم و توش از دوتاییامون بنویسیم اینجا بود که فهمیدم سیزونم در رابطه با این موارد خیلی شوخی نداره قربونش برم خیلی جدی شد یهو
پس من طی یک تصمیم ناگهانی وارد اینجا شدم و این مطلبو نوشتم تا مهر تائیدی باشه بر قولایی که به سیزون دادم :)
"میزون باشید و آدمای میزون رو دوس بدارید"
خیزون ل.ع
یه چیز دیگم بگم و برم:سیزون خیلی عاشقم بهت خعلییییییییییییییی
+ نوشته شده در شنبه پنجم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 4:55 توسط khizoon
|